Συνάντηση με τον περιφερειάρχη Ν. Αιγαίου είχε η Κουντουρά

Δημοσίευση: 1:41 π.μ. | 6/10/16

Share:

sinantisi-me-ton-periferiarchi-n-egeou-iche-i-kountoura

Στο επίκεντρο η στρατηγική προτεραιότητα στην προώθηση και προβολή της Κω για το 2017

Η στρατηγική προτεραιότητα στην προώθηση και προβολή της Κω για το 2017, βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης της αναπληρωτού υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά,
με τον περιφερειάρχη Ν. Αιγαίου Γιώργο Χατζημάρκο, τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου Γιάννη Πάππου και τον βουλευτή του νομού Ηλία Καματερό, που εκπροσώπησε και τους βουλευτές Νεκτάριο Σαντορινιό και Δημήτρη Γάκη.

Συγκεκριμένα, η Έλενα Κουντουρά στην συνάντησή της στο υπουργείο με τους εκπροσώπους των φορέων του νομού για την αποτίμηση της εικόνας στην τουριστική κίνηση στην Κω και τον ειδικότερο σχεδιασμό που καταρτίζει το υπουργείο για την άμεση προώθηση της Κω στο εξωτερικό για το 2017.

Η αναπληρωτής υπουργός Τουρισμού επισήμανε ότι αποτελεί στρατηγική επιλογή και προτεραιότητα η προώθηση και προβολή της Κω. Ενημέρωσε για το σύνολο των δράσεων που έχει μέχρι στιγμής υλοποιήσει το υπουργείο και ο ΕΟΤ σε συνεργασία με τους φορείς και εκπροσώπους του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, για την στήριξη και τόνωση του τουρισμού στην Κω και που απέδωσε, καθώς υπάρχει ήδη ανάκαμψη του τουρισμού και έχει αποκατασταθεί η διεθνής εικόνα της ελκυστικότητας του προορισμού. Η αναπληρωτής υπουργός, τόνισε ότι οι στοχευμένες δράσεις θα συνεχισθούν εντατικά και το 2017, στο πλαίσιο της άμεσης συνεργασίας με την περιφέρεια, την τοπική αυτοδιοίκηση και τον ιδιωτικό τομέα.

Η Κως για δεύτερη χρονιά εντάσσεται στον κεντρικό σχεδιασμό μάρκετινγκ και προώθησης του υπουργείου και του ΕΟΤ στις αγορές της Ευρώπης και στην Ρωσία. Συμπληρωματικά, ο σχεδιασμός για το 2017 περιλαμβάνει για πρώτη φορά την προώθηση των θεματικών προϊόντων, όπως ο συνεδριακός τουρισμός, ο θαλάσσιος τουρισμός, ο αθλητικός προπονητικός τουρισμός και η γαστρονομία.

Επίσης, στο πλαίσιο της υλοποιούμενης τουριστικής πολιτικής, έγιναν σημαντικές συμφωνίες και επαφές το τελευταίο διάστημα με τους μεγάλους tour operators για την επέκταση των προγραμμάτων τους το 2016 και τον προγραμματισμό για το 2017 για νέες αεροπορικές συνδέσεις και νέα τουριστικά πακέτα.

Η Έλενα Κουντουρά αναφέρθηκε στην πρωτοβουλία του υπουργείου να διοργανώσει ταξίδι στην Κω με υψηλόβαθμη αντιπροσωπεία του Ομίλου της ΤUI στην Κω και την συμμετοχή συνεργατών της από το υπουργείο και τον ΕΟΤ το διήμερο 3 - 4 Σεπτεμβρίου, και στη συνέχεια συνάντηση στην Αθήνα στις 5 Σεπτεμβρίου, με στόχο την ενίσχυση της συνεργασίας για την τρέχουσα και την επόμενη χρονιά.

Σημειώνεται ότι άμεσα η TUI Γερμανίας ανακοίνωσε την επέκταση του προγράμματός της στην Κω τον Οκτώβριο και η TUI Αυστρίας επίσης ανακοίνωσε στο ειδικό πρόγραμμά της για το 2017 δύο εβδομαδιαίες πτήσεις για την Κω. // Επίσης, στην συνάντηση έγινε αναφορά και στις πρόσφατες ανακοινώσεις των Thomas Cook και Neckermann Reisen για την διεύρυνση των προγραμμάτων στην Κω το δίμηνο Σεπτεμβρίου - Οκτωβρίου, καθώς και στην παρουσία στην Κω των επικεφαλής της βρετανικής Jet2 Holidays και την ανακοίνωσή τους για την φετινή αύξηση 15% και 30% αντίστοιχα του πτητικού έργου και των πακέτων διακοπών στο νησί, και την αύξηση του προγράμματος τους αντίστοιχα κατά 53% και 80% για το 2017.

Έμφαση, όπως τονίστηκε στη συνάντηση, θα δοθεί στην στρατηγική προώθηση του προορισμού συνολικά στο εξωτερικό το 2017 σε συνέχεια των δράσεων και ενεργειών που υλοποιήθηκαν για το 2016.

Η Κως είχε ενταχθεί:

- Στα προγράμματα συνδιαφήμισης στο πλαίσιο των συμφωνιών του υπουργείου με τους μεγαλύτερους tour operators στην Ευρώπη και την Ρωσία, για την αύξηση των τουριστικών πακέτων προς την Ελλάδα.

- Στις στοχευμένες ενέργειες προβολής και προώθησης στο εξωτερικό, μέσα από την διοργάνωση περισσοτέρων από 20 ταξιδίων εξοικείωσης για tour operators, travel bloggers και ξένα ΜΜΕ από τις αρχές της χρονιάς, τα οποία συνεχίζονται και τον Οκτώβριο.

- Την προώθηση της ως προορισμό μέσω της καμπάνιας του ΕΟΤ στις παγκόσμιες online ταξιδιωτικές πλατφόρμες και μέσα από δορυφορικά τηλεοπτικά δίκτυα, καθώς και της ειδικότερης καμπάνιας last-minute για την ενίσχυση των κρατήσεων τελευταίας στιγμής.

- Προνομιακή συμμετοχή στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις όπου συμμετέχει ο ΕΟΤ με περίπτερο και ενισχυμένη προώθηση και προβολή μέσω της ιστοσελίδας visitgreece.gr και των επικοινωνιακών εργαλείων του υπουργείου και του ΕΟΤ.

- Σε πρόσθετες δράσεις την προβολή σε συνεργασία με την γενική γραμματεία Ενημέρωσης για την προβολή βίντεο κλιπ του ΑΠΕ - ΜΠΕ που αναδεικνύουν την ελκυστικότητα και τις ομορφιές του νησιού, και καταγράφουν τις θετικές εντυπώσεις των ταξιδιωτών. Τα βίντεο αυτά διοχετεύτηκαν στις ξένες αγορές μέσω των γραφείων εξωτερικού της Γ.Γ. Ενημέρωσης και Επικοινωνίας και των γραφείων ΕΟΤ Εξωτερικού.

- Σε ειδικές δράσεις τόνωσης του εσωτερικού και κοινωνικού τουρισμού για τα νησιά του Αν. Αιγαίου. Η Κως εντάχθηκε σε ειδικό πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού του Υπουργείου Εργασίας και του ΟΑΕΔ για δωρεάν διακοπές των δικαιούχων του ΟΑΕΔ και για διπλάσιο αριθμό διανυκτερεύσεων, έναντι των υπολοίπων προορισμών έως και το τέλος Νοεμβρίου. Επίσης, υπήρξε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Κω και μέσω του ΑΠΕ - ΜΠΕ για την διάχυση της ενημέρωσης των ελκυστικών προσφορών στην διαμονή τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο για τους Έλληνες επισκέπτες.


Το υπουργείο σχεδιάζει νέες στρατηγικές κινήσεις με τους μεγάλους tour operators του εξωτερικού, εν όψει των συμφωνιών για τα τουριστικά πακέτα και τα προγράμματα των πτήσεων για το 2017.

Διαβάστε Ακόμα

Share:

Σχόλια Αναγνωστών

Ροή Ειδήσεων