Στα κάγκελα οι ιδιωτικοί υπάλληλοι για την Black Friday

Δημοσίευση: 10:29 π.μ. | 25/11/16

Share:

sta-kagkela-i-idiotiki-ipallili-gia-tin-black-friday

«Οι μαύρες Παρασκευές των αδηφάγων αφεντικών μαυρίζουν ακόμα πιο πολύ τη ζωή των εργατών»

Μπορεί από νωρίς το πρωί να έχουν σχηματιστεί ουρές σε διάφορα καταστήματα ανά την Ελλάδα λόγω της Black Friday,
οι ιδιωτικοί υπάλληλοι όμως αντιδρούν για τον ερχομό αυτής της ξενόφερτης μόδας στη χώρα μας, που στόχο έχει να να γίνουν οι εργαζόμενοι «ακόμα μια φορά τα εξιλαστήρια θύματα της εργασιακής δουλείας».

«Η Μαύρη Παρασκευή είναι εντελώς αμερικάνικος θεσμός, ο οποίος υποτίθεται ότι κηρύσσει την έναρξη των χριστουγεννιάτικων αγορών και προκαλεί υστερία στους καταναλωτές (κυρίως χαμηλής αγοραστικής δύναμης) με τις «απίθανες προσφορές». Στην ουσία, η Μαύρη Παρασκευή στοιβάζει αξημέρωτα έξω από τα καταστήματα πλήθη καταναλωτών, που στο τέλος ποδοπατούνται μεταξύ τους για να αγοράσουν, ενώ οι εργαζόμενοι βρίσκονται να είναι ακόμα μια φορά τα εξιλαστήρια θύματα της εργασιακής δουλείας. Όλα αυτά στο βωμό του κέρδους και του ανταγωνισμού των μεγάλων εμπόρων, οι οποίοι θέλουν να συγκεντρώσουν όσο το δυνατό μεγαλύτερο τζίρο από μια αγορά που δεν έχει εισοδήματα, από μια αγορά όπου η φτώχεια και η ανεργία κάνουν τη μεγάλη πλειοψηφία των καταναλωτών "κυνηγό προσφορών"», σημειώνει, μεταξύ πολλών άλλων, η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ελλάδας, σε ανακοίνωσή της.

Μάλιστα, έξω από γνωστό κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας υπήρξε φυλλάδιο που έγραφε: «Οι μαύρες Παρασκευές των αδηφάγων αφεντικών μαυρίζουν ακόμα πιο πολύ τη ζωή των εργατών».

Στο ακέραιο τα δικαιώματα των καταναλωτών

«Να θυμόμαστε ότι και κατά τη διάρκεια των προσφορών, τα δικαιώματά μας ως καταναλωτές εξακολουθούν να ισχύουν στο ακέραιο» δήλωσε στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων η αναπληρωτής συνήγορος Καταναλωτή και διευθύντρια του Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας Αθηνά Κοντογιάννη.

«Σύμφωνα με τον Κώδικα Δεοντολογίας για την προστασία του καταναλωτή στις περιπτώσεις των προσφορών, των εκπτώσεων και των προωθητικών ενεργειών, προσφορές μπορούν να γίνονται σε όλη τη διάρκεια του έτους, εκτός από τις περιόδους των εκπτώσεων και αφορούν συγκεκριμένα προϊόντα ή προϊόντα ορισμένης κατηγορίας, σε κάθε περίπτωση κάτω από το 50% του συνόλου των ειδών που διαθέτει το κατάστημα. Βεβαίως, οι πλασματικές προσφορές είναι παράνομες και απαγορεύονται, γι’ αυτό και οι καταναλωτές πρέπει να είναι προσεκτικοί και προτείνεται να κάνουν σύγκριση τιμών πριν και μετά την περίοδο των προσφορών. Να θυμόμαστε ότι και κατά τη διάρκεια των προσφορών, τα δικαιώματά μας ως καταναλωτών εξακολουθούν τα ισχύουν στο ακέραιο. Η Ανεξάρτητη Αρχή "Συνήγορος του Καταναλωτή" και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας είναι στη διάθεση των καταναλωτών για την επίλυση τυχόν προβλημάτων» τόνισε.

Πηγή: newsbeast.gr

Διαβάστε Ακόμα

Share:

Σχετικά Άρθρα

Σχόλια Αναγνωστών

Ροή Ειδήσεων