NEWS ALERT

Σαφής προσανατολισμός της Aegean στο εξωτερικό

Δημοσίευση: 12:11 π.μ. | 20/4/17
Σαφής προσανατολισμός της Aegean στο εξωτερικό

Aegean και Olympic Air κατέγραψαν 17% αύξηση στην κίνηση εξωτερικού, με 1,1 εκατ. επιβάτες, ενώ, αντίθετα, η κίνηση εσωτερικού παρουσίασε μείωση κατά 6% με 992.000 επιβάτες

Του Δημήτρη Μπαλή

Η αναδιάρθρωση των προορισμών της Aegean (με την Olympic Air), στοχεύοντας στην αύξηση των διεθνών προορισμών (112 το 2017 σε 40 χώρες) και στη μείωση των δρομολογίων στην Ελλάδα (33 προορισμοί), έφεραν θετικά αποτελέσματα για την εταιρεία.

Μπορεί τους Έλληνες να τους στεναχωρεί η κατάσταση με τις εγχώριες πτήσεις της εταιρείας (πλέον επιχειρούν κι άλλες αεροπορικές εταιρείες στο εσωτερικό), αφού έχουν μειωθεί, ωστόσο η Aegean κοιτάζει τη βιωσιμότητά της και φυσικά την κερδοφορία.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του πρώτου τριμήνου της χρονιάς, που παρουσίασε η ελληνική αεροπορική εταιρεία, Aegean και Olympic Air κατέγραψαν 17% αύξηση στην κίνηση εξωτερικού, με 1,1 εκατ. επιβάτες, ενώ, αντίθετα, η κίνηση εσωτερικού παρουσίασε μείωση κατά 6% με 992.000 επιβάτες.
Συνολικά, η κίνηση εσωτερικού – εξωτερικού ήταν στο +5%, με 2.106.000 επιβάτες, αυξάνοντας την πληρότητα των πτήσεων από το 69,3% πέρυσι, το ίδιο διάστημα, στο 76,8% φέτος.

Η Aegean επισημαίνει ότι «η ενίσχυση και ωρίμανση των προορισμών και η βελτίωση της διείσδυσης σε αγορές του εξωτερικού, απέδωσαν καρπούς» και έπεται να δούμε τι θα γίνει και τα υπόλοιπα τρίμηνα, όπου λογικά η ταξιδιωτική κίνηση θα αυξηθεί λόγω της τουριστικής περιόδου.

Όσον αφορά για την κατάσταση στο εσωτερικό, η Aegean αναφέρει ότι «η δραστηριότητα προσαρμόστηκε στη χαμηλότερη ζήτηση της εσωτερικής αγοράς, με χαμηλότερους ναύλους, λιγότερες πτήσεις και καλύτερες πληρότητες.»

«Πετύχαμε σημαντικά υψηλότερες πληρότητες τον χειμώνα με προσφορές σε ναύλους που δίνουν την ευκαιρία για οικονομικότερα ταξίδια σε ένα μεγαλύτερο δίκτυο με πολλές επιλογές. Η ποιότητα του προϊόντος συνεχίζει να αναγνωρίζεται θετικά από τους επιβάτες σε περισσότερες αγορές εξωτερικού. Η εσωτερική ζήτηση, αλλά και η εποχικότητα του τουρισμού, εξακολουθεί και παραμένει αδύναμη το χειμώνα, οπότε και κατά ανάγκην ένα αρκετά σημαντικό μέρος του στόλου μας υποαπασχολείται, επηρεάζοντας αρνητικά τα οικονομικά αποτελέσματα. Η εξέλιξη των πληροτήτων, καθώς και οι προκρατήσεις για την καλοκαιρινή περίοδο, που αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες στη διαμόρφωση των οικονομικών μας επιδόσεων, είναι πολύ ενθαρρυντικές για την εξέλιξη της χρονιάς,» σχολίασε ο Δημήτρης Γερογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της AEGEAN.

πηγή

Διαβάστε ακόμα

Σχόλια αναγνωστών