NEWS ALERT

Ποια είναι η πραγματική αξία της Social Media πλατφόρμας;

Δημοσίευση: 12:14 μ.μ. | 20/6/17
Ποια είναι η πραγματική αξία της Social Media πλατφόρμας;

Σίγουρα είναι σημαντικό να έχει κανείς στο LinkedIn του ένα καλό summary,  την προϋπηρεσία του, τα skills του και, εννοείται, μια επαγγελματική φωτογραφία - Όλα αυτά είναι το ελάχιστο προ-απαιτούμενο για κάποιον που βρίσκεται σε αναζήτηση εργασίας και θέλει το προφίλ του να εμφανίζεται ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης των recruiters

Όλα αυτά βέβαια, είναι και μια στατική πληροφορία, η οποία κατά καιρούς μπορεί -και πρέπει- να ανανεώνεται.

Είναι όμως αυτό το πραγματικό value αυτής της Social Media πλατφόρμας; Μια στατική πληροφορία;

Φυσικά και όχι! Το LinkedIn είναι μια δυναμική πλατφόρμα με πολλές ευκαιρίες αλληλεπίδρασης, και όπως σε κάθε αλληλεπίδραση, έτσι και στο LinkedIn η συμπεριφορά των αλληλοεπιδρώντων μερών είναι παράγοντας καθοριστικής σημασίας για την επίτευξη των στόχων τους, όποιοι κι αν είναι αυτοί.

Για παράδειγμα, κάποιος μπορεί να εργάζεται ήδη και να θέλει να δικτυωθεί. Κάποιος άλλος μπορεί να ψάχνει δυνητικούς πελάτες και να θέλει να τους προσελκύσει. Βέβαια, πάντα υπάρχουν και εκείνοι που ψάχνουν για δουλειά. Σε κάθε περίπτωση, η σωστή συμπεριφορά στη συγκεκριμένη πλατφόρμα, είναι το μυστικό για την επίτευξη των όποιων επαγγελματικών στόχων.

Έχοντας αυτά κατά νου, θα εξετάσουμε συγκεκριμένες ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβείτε, αν θέλετε να αξιοποιήσετε πλήρως  αυτή την ισχυρή Social Media πλατφόρμα. Οπότε, κάντε log-off από το Facebook, αφού σίγουρα θα έχετε ήδη κατακτήσει ένα υψηλό βαθμό επιδεξιότητας στο συγκεκριμένο Social Media, και αρχίστε να πειραματίζεστε με κάτι που είστε λιγότερο εξοικειωμένοι. Το LinkedIn για παράδειγμα! Ας αρχίσουμε λοιπόν!
POSTS
Κάτι που δεν κάνουν πολλοί χρήστες στο LinkedIn είναι να «ποστάρουν». Οι περισσότεροι φοβούνται μήπως τυχόν κάνουν κάποιο λάθος, το οποίο να τους στοιχήσει αργότερα επαγγελματικά. Όμως, αυτός ο φόβος πρέπει να ξεπεραστεί, εάν επιθυμεί κανείς να γίνει ειδικός στη χρήση του LinkedIn και να αξιοποιήσει πλήρως όλες τις λειτουργίες του. Συνεπώς, αφήστε τους φόβους στην άκρη και αρχίστε τα posts!

Ξεκινήστε προσδιορίζοντας την επαγγελματική σας ταυτότητα.

«Τι δουλειά κάνω ή θέλω να αποκτήσω;»

«Σε τι θεωρούμε ειδικός;»

«Ποιο είναι το πάθος μου;»

Το πρώτο αυτό βήμα είναι στρατηγικής σημασίας, για δυο λόγους. Πρώτον, καθορίζει το content που θα ανεβάζετε, και δεύτερον, περιορίζει το κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Εστιάζοντας λοιπόν, τα post σας θα έχουν μέγιστο αντίκτυπο.

Όσον αφορά το είδος του content, μην περιορίζεστε. Πειραματιστείτε με βίντεο, εικόνες, άρθρα αλλά και προσωπικές σας απόψεις. Καλή πηγή εξαιρετικού content είναι το paper.li και φυσικά το ίδιο το  LinkedIn, στο οποίο μπορείτε να κάνετε share το content που σας φαίνεται ενδιαφέρον, γράφοντας φυσικά και δικά σας σχόλια για αυτό.

Τέλος, συναστώ ανεπιφύλακτα τη χρήση των hashtag και tags άλλων χρηστών της πλατφόρμας, αφού με αυτόν τον τρόπο το post σας έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να εμφανιστεί σε άτομα που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα με εσάς.
COMMENTS
Είδατε κάτι ενδιαφέρον στο LinkedIn; Γράψτε το στα σχόλια! Κοινώς, comment on it. Αναφέρετε γιατί σας άρεσε ή γιατί το βρήκατε χρήσιμο. Συνδέστε το με την εμπειρία σας και τα προσωπικά σας βιώματα.

Μπορεί να νομίζετε ότι δεν νοιάζει κανέναν η γνώμη σας, όμως αυτό είναι λάθος εντύπωση, αφού σίγουρα, αυτός που έκανε την ανάρτηση θα χαρεί να διαβάσει το σχόλιό σας, όπως ακριβώς εσείς θα χαρείτε να διαβάζετε σχόλια άλλων στις δικές σας αναρτήσεις.
REPLIES
Προσπαθούμε να απαντάμε ή τουλάχιστον να αντιδράμε (like) στα σχόλια που κάνουν οι άλλοι χρήστες στις δικές μας αναρτήσεις. Με αυτόν τον τρόπο, δείχνετε το ενδιαφέρον σας και κρατάτε το «κοινό» σας engaged.
LINKEDIN CHAT
Μην διστάσετε να στείλετε προσωπικό μήνυμα σε άτομα που σας κινούν το ενδιαφέρον (recruiter, πελάτης, ειδικός στο τομέα σας). Καλό είναι να αποφύγετε μακροσκελή κείμενα και να προσέχετε την ορθογραφία, το συντακτικό αλλά και τη γενικότερη εμφάνιση του μηνύματος (αφήνετε κενά μεταξύ των προτάσεων/παραγράφων). Ιδιαίτερη προσοχή στο κουμπί enter, καθώς πατώντας το  μήνυμα θα σταλεί αμέσως (εκτός βέβαια αν έχετε κάνει την τροποποίηση στις ρυθμίσεις, το οποίο και συνιστώ ανεπιφύλακτα).

Τέλος, θυμηθείτε ότι το συγκεκριμένο chat έχει αυστηρά επαγγελματικό χαρακτήρα, συνεπώς, το φλερτ απαγορεύεται αυστηρά!
GROUPS
Γίνετε μέλος στα groups που εμπίπτουν στα ενδιαφέροντά σας. Αρχίστε συζητήσεις και αλληλοεπιδράστε με άλλα μέλη. Μοιραστείτε τη γνώμη σας και τις γνώσεις σας με comments και αναρτήσεις.

Τα groups αποτελούν μια εξαιρετική πηγή ενημέρωσης για εξειδικευμένα ζητήματα, αλλά και για δημιουργία νέων επαφών. Όντας ενεργό μέλος σε ένα group, μπορείτε ευκολότερα να αυξήσετε τον αριθμό των επαφών σας, ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο για την επαγγελματική σας πορεία.
Συμπεράσματα
Αναμφισβήτητα, όλα τα παραπάνω μπορούν να φανούν κάπως δύσκολα για κάποιον που μέχρι πρότινος απλά «συντηρούσε» το προφίλ του. Πιστέψτε με όμως, πώς εφαρμόζοντάς τα θα δημιουργήσετε σημαντική αξία για την επαγγελματική σας ζωή. Οπότε, αρχίστε να πειραματίζεστε άμεσα, γιατί όσο πιο γρήγορα αρχίσετε, τόσο πιο γρήγορα θα γίνετε ειδικός στη χρήση του LinkedIn!

*Ο Igor Bobryk είναι HR Professional & Content Writer

πηγή

Διαβάστε ακόμα

Σχόλια αναγνωστών