NEWS ALERT

Πάτρα: Μέχρι 15 Οκτωβρίου η απομάκρυνση του αμιάντου από το λιμάνι

Δημοσίευση: 10:12 μ.μ. | 15/9/17

Καθημερινές οι μετρήσεις αερίων ρύπων

Με γρήγορους ρυθμούς προχωρούν οι εργασίες για την απομάκρυνση του αμιάντου και των υπόλοιπων υλικών του στεγάστρου που κατέρρευσε μέσα στο παλιό λιμάνι της Πάτρας σκοτώνοντας έναν νεαρό μετανάστη.


Η εταιρεία που έχει αναλάβει το έργο από τον Οργανισμό Λιμένος Πατρών έχει πιάσει δουλειά και παρά το γεγονός ότι η συμβατικής της υποχρέωση είναι να τελειώσει μέχρι τις αρχές Νοεμβρίου, εκτιμάται ότι έως τα μέσα Οκτωβρίου ο χώρος θα έχει καθαριστεί πλήρως. Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΠΑ, Νίκο Κοντοέ, ο οποίος μίλησε «Στο Κόκκινο Πάτρας 107,7», τηρούνται απολύτως οι προδιαγραφές που απαιτούνται για τον χειρισμό του αμιάντου ο ως γνωστόν θεωρείται καρκινογόνο υλικό. Ο αμίαντος προβλέπεται να μεταφερθεί στην Γερμανία ενώ παράλληλα και σε καθημερινή βάση γίνονται μετρήσεις των αερίων ρύπων.

«Μέχρι στιγμής όλες οι μετρήσεις δείχνουν ότι βρισκόμαστε πολύ κάτω από τα όρια που προβλέπει η ευρωπαϊκή και η ελληνική νομοθεσία και κατά συνέπεια δεν υπάρχει κανένας απολύτως κίνδυνος για την υγεία των εργαζομένων και των διερχόμενων πολιτών. Τηρούνται όλοι οι όροι της τέχνης και της επιστήμης. Μετά το τραγικό συμβάν τα πράγματα κυλούν αρκετά επιτυχημένα», σημείωσε ο κ. Κοντοές.

Αναφορικά με το κόστος των εργασιών ο κ. Κοντοές εκτίμησε ότι θα είναι πολύ χαμηλότερο των αρχικών προϋπολογισθέντων 250.000, αρκετά κάτω ακόμα και από τις 200.000 ευρώ.

Ως προς το άλλο «δίδυμο» στέγαστρο που υπάρχει μέσα στη λιμενική ζώνη, στην άλλη πλευρά του μόλου της Αγ. Νικολάου, ο πρόεδρος του ΟΛΠΑ εξήγησε ότι η μελέτη που είχε παραγγείλει ο Οργανισμός έδειξε ότι χρειάζεται κάποια συντήρηση και στατική ενίσχυση, κάτι που θα γίνει. Σε πρώτη φάση θα το υποστυλώσει ο ΟΛΠΑ ενώ το έχει εντάξει σε πρόγραμμα της Περιφέρειας και για την αισθητική του αναβάθμιση. «Είναι μια διαδικασία που θέλει τον χρόνο της, ελπίζουμε ότι στο τέλος του 2018 θα έχουμε ένα υπόστεγο λειτουργικό, αισθητικά αναβαθμισμένο και με στέγη όχι πλέον από αμίαντο αλλά από χαλκό», σημείωσε ο κ. Κοντοές.

πηγή

Διαβάστε Ακόμα

Σχόλια Αναγνωστών