Νικολόπουλος: Ε, όχι να χάσει η Πάτρα κι αυτό το τρένο! | Greek-iNews.gr

NEWS ALERT:

Νικολόπουλος: Ε, όχι να χάσει η Πάτρα κι αυτό το τρένο!

Δημοσίευση: 5:21 μ.μ. | 2/2/18

Εγκαλεί την κυβέρνηση και στηλιτεύει τον Περιφεριάρη Απόστολο Κατσιφάρα

Τα ανησυχητικά δημοσιεύματα, που αναφέρονται στο ενδεχόμενο κατάργησης, κατ’ ουσία, των δρομολογίων του Προαστιακού της Πάτρας ευαισθητοποίησαν τον Πρόεδρο του
Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος και ανεξάρτητο βουλευτή Αχαΐας Νίκο Νικολόπουλο, ο οποίος αντέδρασε ταχύτατα, καταθέτοντας ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη.

Παράλληλα, ο Χριστιανοδημοκράτης βουλευτής προέβη σε καυστικές δηλώσεις. Συγκεκριμένα:

«Είχαμε στο παρελθόν ρητές διαβεβαιώσεις από τους αρμόδιους ότι δεν θα εθίγετο η λειτουργία του προαστικού, ενόσω γίνονταν τα έργα για τη νέα γραμμή.

Ωστόσο, σύμφωνα με δημοσιεύματα και όπως προέκυψε από την ΕΡΓΟΣΕ, η επέκταση του εργοταξίου από Αραχωβίτικα προς Άγιο Βασίλειο και Ακταίο, συνεπάγεται τη τμηματική διακοπή της λειτουργίας του Προαστιακού.

Είναι ν΄απορεί, αλλά και να οργίζεται κάθε νοήμων άνθρωπος. Τόσα χρόνια πέρασαν… Έγιναν μελέτες, δημοπρασίες, αναθέσεις, υπογράφτηκαν συμβάσεις και εσχάτως «στήθηκαν» εργοτάξια. Και τώρα πέφτει η «κεραμίδα»! Έχει σχεδιασθεί η νέα γραμμή και μαθαίνουμε ότι δεν έχει βρεθεί η εναλλακτική λύση για την απρόσκοπτη λειτουργία του Προαστιακού»!

Ακολούθως, ο Νίκος Νικολόπουλος συγκεκριμενοποιεί την επίρριψη ευθυνών:

«Πολλά γύρω από το τρένο έχουν γίνει εν κρυπτώ από την Κυβέρνηση και την ΕΡΓΟΣΕ. Το χειρότερο είναι ότι οι αρμόδιοι παραμένουν απαθείς.

Ιδιαίτερα δε, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος. Ο κ. Κατσιφάρας κόπτεται να διοχετεύσει στα ΜΜΕ ότι, ως… καλοχαιρέτας, αντάλλαξε χειραψία με τον Πορτογάλο Πρωθυπουργό, θεωρώντας ασημαντότητα την αγωνία χιλιάδων επιβατών και δη φοιτητών, που εξυπηρετούνται από τον Προαστιακό. Άφησε κι αυτό το «τρένο» να περάσει, όπως τόσα άλλα και γι’ αυτό η Περιφέρεια της Δυτικής Ελλάδας είναι η φτωχότερη της Ευρώπης…»

Ολοκληρώνοντας, τη δήλωσή του, ο ανεξάρτητος βουλευτής Αχαΐας υπογράμμισε:

« Διαπιστώνω ότι νοιάζεται για το πρόβλημα ο αντιπεριφερειάρχης Γρηγόρης Αλεξόπουλος και σιωπά ο Απόστολος Κατσιφάρας. Γιατί; Περιμένει τον ερχομό του Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα στην Πάτρα;

Αλλά και το χρίσμα του ΣΥΡΙΖΑ για τις επόμενες τοπικοαυτοδιοικητικές εκλογές;

Ποιος ξέρει, ίσως όταν ολοκληρώσει την επίσκεψή του στην Πάτρα ο Πρωθυπουργός, ν’ ασχοληθεί –αν στο μεταξύ δεν έχει προγραμματίσει ταξίδι και γι’ άλλες… χαιρετούρες-και με τον προαστιακό…»

Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΧΡΗΣΤΟ ΣΠΙΡΤΖΗ

Μεταξύ άλλων στην ερώτησή του προς τον Χρήστο Σπίρτζη, ο Νίκος Νικολόπουλος αναφέρει:

Το γεγονός ότι εδώ και χρόνια σχεδιάζεται η νέα γραμμή, χωρίς να έχει βρεθεί εναλλακτική για τον Προαστιακό της Πάτρας που έχει ως τερματικό σταθμό του τον Άγιο Βασίλειο, προκάλεσε δημόσια συζήτηση

«Βασική προϋπόθεση σε όλες τις συζητήσεις για την κατασκευή των υποδομών του νέου τρένου προς την Πάτρα, ήταν και η παράλληλη λειτουργία του Προαστιακού -ήδη  λειτουργούντα- Σιδηροδρόμου. Ήδη όμως εκτελείται εργολαβία αποξήλωσης των υφιστάμενων γραμμών για την κατασκευή υποδομής της νέας γραμμής από τον Ψαθόπυργο έως την Κανελλοπούλου» αναφέρει ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Αλεξόπουλος, ωστόσο τονίζει ότι δεν υπάρχει εναλλακτική λύση και είναι άγνωστο το χρονοδιάγραμμα λειτουργίας της νέας γραμμής (οι μέχρι σήμερα πληροφορίες κάνουν λόγο για έλευση του τρένου στην Πάτρα το 2022-23, ενώ ο Προαστιακός κλείνει με αβέβαιη τη μελλοντική επαναλειτουργία).

Επειδή αυτό θα οδηγήσει στην παύση λειτουργίας του για χρόνο που δεν μπορεί να προσδιοριστεί, αφού δεν υπάρχει στον ορίζοντα εικόνα για την έναρξη κατασκευής των υπολοίπων έργων της νέας γραμμής, είναι επιτακτική ανάγκη η κυβέρνηση να δώσει λύσεις και εξηγήσεις για το κορυφαίο αυτό ζήτημα.

Επειδή, κάθε ολιγωρία θα οδηγήσει σε διακοπή της λειτουργίας ενός μέσου που καθημερινά προσφέρει στην ομαλότητα της κοινωνικής μας ζωής, μέσω μιας φτηνής αξιόπιστης και κερδοφόρας για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μετακίνησης.

Καλείσθε να απαντήσετε κατόπιν όλων αυτών:

1ον Τι θα κάνετε για να συνεχίσει να προσφέρει τις πολύτιμες υπηρεσίες του ο Προαστιακός;

2ον Λέγεται ότι εντός του Φεβρουαρίου ο τερματικός σταθμός θα είναι πλέον το Ρίον. Αληθεύει;

3ον Θα προβλεφθεί η δρομολόγηση λεωφορείου από τον Άγιο Βασίλειο μέχρι το Ρίο, όπως συμβαίνει με την εξυπηρέτηση επιβατών από τον Καστελλόκαμπο προς το Πανεπιστήμιο και Περιφερειακό Νοσοκομείο και αντίστροφα;

πηγή

Διαβάστε ακόμα

Σχόλια αναγνωστών