Ενδιάμεσες εκπτώσεις 2019: Μέχρι πότε θα διαρκέσουν | Greek-iNews.gr


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Ενδιάμεσες εκπτώσεις 2019: Μέχρι πότε θα διαρκέσουν

09:40 | 6/5/19

Τι πρέπει να προσέξετε

Οι ενδιάμεσες εκπτώσεις στα εμπορικά καταστήματα θα διαρκέσουν έως την Τετάρτη 15 Μαΐου 2019.

Τα καταστήματα μπορούν να ανοίξουν προαιρετικά, με προτεινόμενο ωράριο από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών από τις 11:00 έως τις 18:00.

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης δήλωσε σχετικά:

«Οι ενδιάμεσες εκπτώσεις αποτελούν πλέον ένα παρωχημένο θεσμό, που δεν βοηθάει τη λειτουργία της αγοράς, παρ' όλα αυτά οι επιχειρήσεις θα ανταποκριθούν στις ανάγκες των καταναλωτών, προσφέροντας αξιόπιστα προϊόντα σε πολύ χαμηλές τιμές»

Έως τις 10 Μαΐου οι ενδιάμεσες εκπτώσεις και στη Θεσσαλονίκη

Έως τις 10 Μαΐου θα διαρκέσουν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις στα εμπορικά καταστήματα της Θεσσαλονίκης, ενώ οι καταστηματάρχες θα έχουν τη δυνατότητα να τα κρατήσουν ανοιχτά και την προσεχή Κυριακή, εφόσον το επιθυμούν, με προτεινόμενο ωράριο από τις 10 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα.

Η ενδιάμεση εκπτωτική περίοδος ισχύει σε εφαρμογή του νόμου 4177/2013 και σχετικής απόφασης της αντιπεριφερειάρχη Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης (ΕΣΘ).

Τι πρέπει να προσέξετε

Η Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας, εφιστά την προσοχή στο καταναλωτικό κοινό στα ακόλουθα:

Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (συνήθως διαγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία όπου αυτά εκτίθενται.

Επιτρέπεται η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης. Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης και στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από…% έως… %»).

Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Σύνηθες φαινόμενο μερικών εμπόρων, ευτυχώς όχι όλων, είναι:

– Η αναγραφή τιμής προϊόντων υψηλότερης της πραγματικής.

– Η διάθεση στην κατανάλωση ειδών β’ διαλογής, τα οποία έχουν αγοραστεί για αυτόν τον σκοπό.

πηγή

Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών